Ocena Teme:
  • 0 Glasov(a) - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Golden mask 1+
Posto planiram da kupim ovaj metal detektor voleo bih da mi neko da neke savete, da li je dobar, sta mogu naci sa njim, koja mu je dubina.....
Svi saveti su dobro dosli.
Hvala
Odgovori
Evo male pomoći od mene:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EuuQeOPT-rs#at=43[/youtube]

Uputstva:

Priloženih Datoteka
.pdf   BANDITO_GM1_engl.pdf (Veličina: 81.79 KB / Preuzimanja: 29)
Odgovori
Hvala druze, gledao sam ovaj snimak i mene je odusevio (mozda zato sto sam pocetnik Big Grin ) ali vidim da ima fantasticne performanse naspram svojih vrsnjaka.
Sta ti mislis konkretno?
Odgovori
Recimo koje su mu mane a sta su mu prednosti?
Odgovori
Nakon razmisljanja i pregleda domacih (veoma siromasnih) i stranih foruma odlucio sam da kupim metal detektor Golden mask1+.
Posto sam pocetnik uopste i nemam iskustva sa metal detektorima veoma sam iznenadjem jednostavnoscu podesavanja istog.
Dobio sam dve sonde uz njega DD30*25cm i DD18cm sonde, testirao sam obadve ali vise mi se svidja ova manja, iz razloga jer nemam pinpointer i moram da kopam rupetinu od pola kubika Big Grin ,
mala sonda je izvanredna probao sam zakopati kovanicu od 20 dinara na 30 cm i vidi je lako, mogu zamisliti na koliko bi je videla velika sonda (siguran sam na oko 40-50cm).
Za mene je ovo zvanredan rezultat, prvi dan sam je testirao na terenu za odbojku i nasao oko 100dinara u kovanicama, jedan srebrni prsten i bezbroj cepova Big Grin .
Malo je iritantno sto cep, kovanice i otvarac za limenke se cuju skoro istim tonom, svakako da treba vremena i iskustva da bi se naucilo koje se kako cuje ali ok.
Jo i nasao sam kovanicu 50 din iz 1955god, za prvi dan na terenu mislim da je super.
I mozda mu je mala mana sto nema displey jer bi tako moggao lakse odrediti vrstu metala.
Ako ima neko jos nesto da doda bilo bi lepo.
Odgovori